Hur ofta gör ja bort mig egentligen??

jaha idag gjorde man bort sig..
satt på bussen och två tjejer satt bakom mig
och så skulle jag av och slog då (såklart) i huvet i taket på bussen!
och jag såg att en av tjejerna vände bort huvet för att jag inte skulle se att
hon skrattade! och jag vet vilka de är och jag gick i deras parallell klass förut OCH
har de som vänner på facebook!
vill bara säga att om det är ni som läser detta så ska ni veta att jag gör bort mig hela tiden elr
snubblar elr slår mig :S jag är rätt klumpig faktiskt..
men aja... alla är inte perfekta!

outfit idag:
linne: lindex
cardigan: cubus
tights: vet ej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!