Jag är knäpp?

jo jag letade efter en tjej på spotify som sjöng en sång som jag och mamma hörde på radion när vi åkte hem från åkermyntan och jag visste att hon som sjöng var med i melodifestivalen
förra året så jag sökte på melodifestivalen 2009, och då kom lilla melodifestivalen 2009 låtar upp och jag lyssnade
på några. sedan så gick jag in på youtube och tittade när de uppträdde i Lilla MF och sen tittade jag på fler låtar
på spotify och hittade Benjamin Wahlgrens låt "Hej Sofia" och så gick jag in på youtube och tittade på det klippet också. sen tittade jag på andra klipp han var med i och tänkte: GUD VA HAN ÄR SÖT! och så gick jag in på svenska wikipedia och såg att han är lika gammal som mig och bor i sthlm!!!
och nu är jag typ kär i honom för han är så jäävla söt asså!
gå in på youtube och sök på benjamin wahlgren så ska det låta 2010 och
klicka på när han sjunger the girl is mine! han sjunger jättebra och han är SUPERDUPERSÖT!
det är nog bara jag av alla min kompisar som är kär i en svensk artist,
alla andra gillar ju JB, fast det gör ju jag med, men whatevah!
GOSH VAD MKT JAG SKREV! sry...
en bild på sötnosen!
ni måste se på videon så ni fattar hur söt han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!