Saknar!

&qu

saknar kussisen som åkte hem igår :(
och på onsdag börjar jag skolan igen, blääää :P fast alla skolor i stockholm
börjar samma dag så alla har det ju lika jobbigt!

men nu kmr vi gå till 15.20 nästan varje dag förutom onsdagar. Tisdagar är längst då vi
kmr börja kvart i åtta elr ngt (fast som tur är så har vi bara mentor time och det är
typ ingen lektion ;) ) men vi går i mer än sju timmar!!!!!!!
och så har jag franska på onsdagar vilket vi inte började med förra året (konstigt va?)
aja everyone feels the pain!!!!!

kan visa vad jag fick i present från mamma och pappa:

en kalender till skolan ot;https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2018998/images/2010/dsc03292_102602859.jpg">

full house är nu,
officiellt, min favvo-
serie :D
fick säsong 1 o 2

dagens outfit:

(cp-bild)

tröja:
vet inte, va inte med och köpte den :P
byxor: mexx (ett klädmärke som mamma jobbade på förut)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!