haj!

haha nej ingen haj men dt uttalas likadant som hi!
i sverige finns dt ju inga hajar...

SAKNAR MINA KOMPISAR I MIN KLASS, ALL MY BROTHERS AND SISTERS, BUHUUUUUU :'(

ja bara en vecka kvar tills vi åker till Spanien, Spain, Espania!

ska bli så jävla kul asså! har aldrig varit någon annanstans i världen förutom sverige
och danmark, kul va...? -.-
aja, dt finns ngra andra som också ska till spanien som intre går i min klass
men i mina parallell klasser
fast d ska inte till nerja som vi ska till :P

här kmr outfiten och så en liten hälsning:

PÖSS OCH KRAM,
FRÅN DEN SNYGGASTE I STAN
(
HAHA JAG VET ATT DET INTE RIMMAR MEN SÅ HÄLSAR JAG ÄNDÅ)

oufit: samma outfit som första dagen på bloggen..
frisyr: en toffs som sitter långt ner, elr mer som en bulle ;q

(lite konstigt bild... :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!