On Dad's computer...

nu är jag på pappas dator
skoj va? :D
nu ligger vi vid vindalsö, samma ö som
vi var på med scouterna, fast nu är
dt ngra andra scouter här som kmr ifrån
Sköone (haha så säger de typ ;d)
vi var ute och åkte med gummijollen och då
kom de och frågade om vi var ute på böot-rejsa

asså jag vill inte reta er som är från skåne men
asså eftersom att jag är från sthlm så tkr ju jag att dt låter
lite konstigt (tkr nog ni som är från skåne om oss sthlm-are elr inte, aja...)

slänger in en snabb bild på min outift och på mig själv

PÖSS PÖSS FRÅN FANTABURKEN HAHAHAHAH XD


(Dålig bild men hade ingenstans
att ställa kameran eftersom vi är på båten och den gungar..) aja ett linne och ett par vita kort-byxor, väldigt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!