ska duscha!

 nu ska jag duscha snart, ville bara göra ett kort
inlägg innan. aja....

asså i min ålder, elr kanske innan,
så börjar man ju oroa sig för över vad
man ska ha på sig, elr iaf vad andra tkr om ens kläder
och så känner jag nu. ska bara visa vad jag hade förut, inte så
länge sen som jag såg ut såhär....

vad tkr ni?? jag tkr inte om det så värst mkt tillsammans
annars kan man ju ha dt??


och så ett par gråa byxor...
asså den där koftan bara älskar jag men dt passade inte bra med gråa,
långa byxor och så en kofta och en blus..

elr ni kanske gillar det?? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!