Mormor och morfar dag 1

Är hos mormor och morfar!
Sitter vid deras dator och bloggar
haha såklart ;D
Har inte klätt på mig än för jag orkar inte. dessutom är
min pyjamas så mysig att ha på sig och jag vill inte frysa ;P
egentligen är det inte min pyjamas utan en lång tröja och ett par¨
mjukisbyxor på, men same shit säger vi :)

kan nog inte ladda upp outfit idag elr på några dagar för jag har nämligen
ingen kamera att ta kort med haha :D

Hejdå shiiiit ungar ;D

ps. jag har två andra gamla bloggar som
ni också kan titta på
http://www.fannycool.blogg.se
den andra heter fiffsrock så ni vet
haha jag kom inte på ngt namn förut och jag har för mkt sparat där som jag inte vill ta bort :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!