Mormor och morfar dag 2

Idag så sov jag till halv elva
skönt va? ;D

Har cyklat och handlat med mormor
så jag har cyklat 1 mil och 200 m, och då räknar jag med
tillbaka vägen också ;) de 200 m var till
deras brevlåda egentligen :d

Imorrn åker jag hem :(
Men det måste jag göra för på fredag är det midsommar
och då ska vi iväg någonstans och sen på måndag
så ska jag följa med pappa och brorsorna på scoutläger
vilket jag egentligen inte vill göra men.. pappa har nog redan betalat
Asså jag har en kompis som går kvar där sen jag slutade men jag
vill ändå inte följa med egentligen :P
Fast ändå.. annars skulle jag vara ensam hemma i en hel vecka för mamma jobbar
sent, men aja..... jag får väl stå ut i några dagar, det klarar jag nog :)

Jaha, nu ska jag och mormor och mata en hund !
Ägaren är på lasarettet så vi får mata den, haha ;D

BlOgGaR mEr ImOrGoN!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!