samma dag...

nu är man hemma från mönsterås ;) tog 45
minuter att åka

här kommer dagens outfit och så lite saker som jag önskar mig i present
(fyller år om en månad, ganska långt kvar, men ändå)
haHa jag står lite konstigt ;/
och de där shortsen ska slängas, de är för korta

 



jag hade egentligen ett par korta, ljusrosa shorts men jag bytte för att det skulle bli kallt när jag flög

här är lite kläder jag vill ha...


GATTY TOP 99 :- BIKBOK


OLLIE TOP 99:- BIKBOK

ERICA KNITTED CARDIGAN 199:- GINA TRICOT

JULIETTE TOP 99:- GINA TRICOT

ELMA LEGGINGS BLUE 99:- GINA TRICOT
(haha inte ngt sommar aktigt men snyggt ändå va? ;D)

RÖD TOPP 149:- KAPPAHL


MAGIC 449:- KAPPAHL
(ganska dyra och inte sådär JÄTTESNYGGA men snygga ändå)


KLÄNNING 299:- KAPPAHL

MEGAN BASEBALL JACKET 249:- GINA TRICOT


SOFIE DENIM JACKET 399:- GINA TRICOT

src="http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006313327_F_W30_20091123115019.jpg" alt="Lindex Shop Online - Linne" border="0" /></a>
VITT LINNE 149:- LINDEX
(Kunde inte klistra in för det syntes inte :d

aha det var lite kläder som jag hittade som jag tyckte var snygga
det kanske inte var ngt sommar aktigt men jag hittade inte så mkt sånt
kanske lägger upp ngt mer imorrn om jag hittar ;)
TJADÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!