tråååkigt... -.-

nu är jag hos Marc!
asså våra föräldrar känner varann
så vi är där hela familjen :) Marc går i min
klass och vi har varit kompisar sen vi var typ två
år, så i tio år! men han och hans brorsor och mina brorsor
hänger ju så jag har tråkigt, men jag får låna deras dator och surfa
lite! det är väl kul men jag har lite tråkigt..
aja..
imorrn sticker jag på soutläger..
vilket jagINTE VILL! (eftersom jag inte går på scouter längre ;P)
men mamma ska jobba hela veckan och pappa och brorsorna
ska på läger så jag kmr vara ensam en hel vecka..
det kanske int skule bli kul, men roligare än att vara på ett tråkigt läger -.-
haha kanske inte borde skriva så mkt mer, då blir det tråkigt.
kmr inte blogga på hela veckan, tyvärr så... ja......
tjenixen!
FANNY OLSSON
DA COOLÄST GÖÖÖÖL ON DA ÖÖRTH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!