Dålig uppdatering, jag vet

Hejsan nu sitter jag och tänker ut saker att ta med mig till sleepovern imorn.... det här har jag kommit på än så länge:
  • Tandborste/Tandkräm
  • Mysbyxor (om jag vill byta om till dem senare)
  • Film-kamera så kan filma vad som händer :)
  • Godis och läsk (har ingen aning om om vi skulle ta med det själv eller inte....)
  • mobil såklart :D
  • frukost (vilket jag inte heller vet om vi ska ta med eller föräldrarna)
  • sminkborttagnins-....... tvål? medel? :S
Sen har jag inte kommit på något mer!
Fast mer behövs nog inte...

Kommentarer
Postat av: alice

TUR ATT DU ÄR TILLBAX! asså, jag blev lite rädd ett tag, att du hade övergivit oss här på din blogg ^^



Du borde kanske ta med dig en kudde (inte för att jag tror att vi ska sova så mycket, men det kan vara skönt att vila huvudet en stund!)



kram

2010-11-18 @ 17:02:53
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!