Ett tips till er alla! ;)

Om ni har en bästa vän så ska ni veta att bästa vänner ger jättemycket tur, tydligen... :)
Fast det kanske ni redan visste, men det är ju ändå bra att jag säger det. I alla fall; jag gav Ellinor tur på hennes nintendo DS spel genom att bara sitta bredvid henne. Hon listade ut saker och sånt bara för att hon var hemma hos mig! :o
Och hon hjälpte mig genom att höja statistiken på bloggen. Den höjer mer och mer varje dag vilket gör mig jätteglad :D

Så ett tips är att ha sin bästa vän med sig för att få tur för det funkade ju för mig och min.
En bästa vän är alltid bra att ha! Eller varför skulle den inte...? :question:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!