Några bilder från sleepovern!

Asså gud va sleepovern var rolig!
En av de bästa dagarna i mitt liv! Och så såg vi en skitbra film också som var skitrolig som hette DÖD SNÖ!
Fast jag somnade vid fyra, vaknade kvart över, somna vid halv fem, vakna vid sex och somna igen och vakna vid halv åtta! Och så har jag sovit tills nu typ.... :)

Här kommer några bilder:
Vi i lärar-rummet och leker "coola" i deras schysta fåtöljer! Orättvist att de har såna och inte vi :(
Sudddigt men man ser att Agnes är glad över att sitta i den sköna fåtöljen.. :)
Scott... eh pratar om den väldigt intressanta apelsinen och eddie som kommer ut genom dörren... typ skriker?
Jag till vänster, Kajsa med paraplyet och de två kepsarna i mitten och agnes till höger :D Första gången jag satt uppe på ett skåp!
Axel ska föreställa ett nät men det ser ut som (på den här bilden) att han blir mobbad och anton och dan slår pingisbollar på honom :(

Hade typ inga fler bilder men du kan kanske hitta fler på alices blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!