Nästa vecka får gå snabbt för annars...

Nästa helg är det sleepover!  Gud va jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tror jag blir galen asså! Det kommer nog bli jätte apkul! På kvällen ska vi titta på skräckfilm och jag ska ta med mig läsk och chips och lite godis!

Fatta vi ska sleepover på skolan och kan då springa runt i korridorerna, sitta på skåpen, sitta i fönstren och göra massor av saker som vi egentligen inte får göra, haha busigt va?
Fast det kommer ju vara tre päron med + min mentor även fast vi ville ha ff.... :( men icke sa nicke!
Förresten förra året kom jag och en kompis på ett ruuulig skämt:
En kille gick in på McDonalds. "Hej jag vill ha en hamburgare med ost!" "Du menar en cheeseburgare?" "Nej en hamburgare med ost!"
En kille gick in på McDonalds: "Hej jag vill ha en cheeseburgare utan ost!" "Så... du vill ha en hamburgare?" "Nej en cheeseburgare utan ost!"
Haha jag är ju jätterolig tycker jag!
Puss på er gurkor!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!