Om den här tanten kom in på mitt rum mitt i natten... :o

Japp, ikväll hörni så är det Välkommen åter! För er som inte vet vad det är så är det en svensk komedi-serie som spelas in i k:fem i Vällingby. De filmar i där men några affärer finns inte och så har de lagt till lite saker.
Iaf, om rubriken:

I serien finns en lönechef (tror att det var det hon var) som heter Richter eller något i den stilen som är en gammal tant och hon är skitläskig. Alla är rädda för henne! Jag med :o ! Hon gillar att prata och så kommer hon upp till en och börjar prata om massa konstiga saker och säger: "Jag vet var du bor, jag har letat reda på ditt telefon-nummer, jag kanske kan ringa dig och så kan vi prata! Jag gillar att prata..." ja och bla bla bla...
En rolig scen från serien är när en kille ser henne komma i korridoren och han springer mot hissen, trycker på knappen tusen gånger, hissen kommer. Han suckar, men så plötsligt kommer någons hand emellan och dörrarna öppnas och Richter kommer in. Det var som i en "skräck-film"!

Om hon skulle komma hem till mig mitt i natten när jag låg och sov så skulle jag skrika! Haha :o
Men hon verkar jätteläskigt tycker jag :P

PROGRAMET GÅR IKVÄLL VID NIO TROR JAG, ELLER KLOCKAN ÅTTA PÅ TV4! DÅ FÅR NI SE HUR HON SER UT! Hittade tyvärr inga bilder på google :(

Kommentarer
Postat av: alice

jag har sett det programet och hon är skit läskig! D:

2010-11-14 @ 19:48:22
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!