Say what?? 7D är verkligen bästa klassen, pucko :)

Jag har märkt att ungefär varje svenska-lektion så sätter min klass och jag och skrattar åt någonting eller helt utan anledning! Haha idag satt vi och skrattade. Jag hade ingen aning om vad de andra skrattade åt men jag skrattade med dem i alla fall :) Och sen så är det alltid en viss person som sitter och sover utan att Ms. Banebro märker?

Fast idag så blev hon arg på oss för att vi skrattade. Hallå? Ett skratt förlänger livet och dessutom så får man magmuskler haha ;)
Sen var det slut och jag tog sällskap med Kajsa till Brommaplan och sedan åkte jag och Marc tillsammans hem, fast vi pratade typ ingenting.. Tråkigt ................................................... vi var väl trötta? :P

Japp, nu skrattar jag varje dag i skolan vilket jag inte gjorde förrut! Konstigt va? Tycker det verkar konstigt...




Kommentarer
Postat av: Kajjan™

class="formskugga"



Hahaa, så som ja skrattar borde ja ha 8-pack miinst!!

Marc, va du e tråkig då..:P Men de e inte konstigt att du skrattar, du skrattar ju med mig o mina skämt! (Absolut inte åt mig då^^)



Borde skratta liite mer så kommer ja snart som en bodybuildare till skolan..:P



/Kram <3

2010-11-12 @ 19:54:10
Postat av: Anonym

haha Marc och jag brukar prata jättemkt om helt konstiga saker och vi var antagligen inte på prathumör :P



haha ja kajsa det borde du ha ;)

ja jag skrattar för att dina skämt är så dåliga så att det är roligt ;)

haha nej jag bara skoja men kram på dig också <3

2010-11-12 @ 20:06:23
URL: http://glittergrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!