7D - BÄSTA KLASSEN EVER!!!!!

Trodde inte att jag skulle trivas på engelska skolan för att jag hört dåliga
rykten om den, men jag är glad att jag inte lyckades övertala mina föräldrar
om att jag ville byta skola!
Asså vi är klart bäst, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ibland har jag varit ledsen utan att jag har vetat varför... JA, VARFÖR
SKULLE JAG BEHÖVA VARA DET??
Alla har både bra och dålig humor.
Exempel på dålig humor: Agnes och jag satt och skratta på franskan åt en
smileys som Agnes rita som sa: "Je déteste cochons" eller nåt och det satt
vi och skrattade åt.
Och så när jag satt bredvid Caroline på svenskan när hon tappade saxen och
vi satt och skrattade åt det i typ 3 minuter... haha och de som satt bakom oss
tittade konstigt på oss....
Har massa minnen med er, som första dagen då nästan alla tjejer körde
gris med ett äpple xD
Förra året: när jag, sofie, fanny, kajsa och caroline körde snöbollskrig med
anton, dan, eddie, och scott tror jag? aja, det var kul!
detta året: när vi skulle busringa några men ingen svarade! det var ändå
kul tyckte jag :)
ja... och mycket mer!
Hoppas att vi ska få ha sleepover snart!!
Och så förra året var vi som ett litet gäng som åkte hem samtidigt
och det var skitkul!!  Nu åker jag nästan aldrig hem med er, vet ej varför?
Aja, ni är bäst och är glad att jag hamnade i just den här klassen!
spring-fair!
från vänster: kajsa, agnes, anton, michaela
anton, marc och sherwin!
michis, alice, caroline, agnes :)
från vänster: dan, eddie, axel
ser ni bollen.... :o?

ja.... har inte många bilder men ni betyder jättemycket för mig.....
vet att jag kanske inte har sagt det, men aahh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!