Diss diss diss diss osv... :(

Det snöade imorse, och under gympan smälte det mesta och nu så ligger det mesta kvar!
Jag blir sååå sur! Det känns liksom som om allting går fel i år, och jag vet inte varför!?
Först förlorar jag mina favorit-lärare eftersom nästan alla, av olika anledningar, slutade! Och nu så snöar det innan det ens har blivit halloween? Det är något fel på 2010! :S Förutom att sommarlovet var bäst såklart ;) Men ändå..

Någon som håller med mig om att snön är diss? Jag hatar ju inte snön om det är det ni tror men just nu är den bara fel fel fel.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!