Ellie i chatten!

Ellinor och jag chattar haha :D
Idag
heeeej
hej hej
:D
hej hej hej hej hej :) :) :) :)
har kommit hem från dansen precis <3
ne haha ba skoja
oooooooh
haha tiitta vad jag svara
gå in på min profil
hallåååååååååå
vet du att jag ska komma till dig på lovet !
neej du ska komma till mig en helg väl?
och svarade du på ditt inlägg med gorillan? :o
20:00
ja men det är första helgen på lovet
jupp
jaha okej :)
halj<isuekrdfhgjvkzdj,fxyctgrfilkJ,<ANMBZXH
IOLK.J,EMWn<sädfpzöocv.kmALi<≈√fychdöwl
AEK.4JRÖOTI<LAUÖSOILEAypolaiesrhdtliukghs
lakeuhtlkushdr.ktuheslurdghlkxdjhrtöseihr.gdkl
hlkseurhtlukaeöo4ithslkdfhgjxc,gkhlsrdkjhgödfl
kghsdfjkgtrslkdubhdfgjkfslerktjhghrueklwskdnv
uaywegfhjkcvuersdyfgvlzidfkuxdhalsekrwrhgfdui
glareidfgkuhvöaolreihtgvhbjkzdflrktuihgeradlfzkuthö
aoekusghvlöa<oekurihgnröaozeirhntgöehirzäikvgra<äöliwhgöo
reabhnö<ovbghröghöaoihvöäliahdröglnvbkljnä<osighröobi<uh
sjukalukabamabambamabambmbamabamabma
djerghowwjlelg
hurikel på dikel
vad tycker du om den frågan, ms Olsson?
va? :o
liukegfljufdyyyuxldifudkghlrvkufh lvakjrbsg.vkjzfhdlgkjuahlzkjxcbv.kjz
hurikel på dikel
jaha! :) fdjhgurthurhreudght
det tycker jag
nej men typ såhär jätte seriöst typ till valet elr nåt osså ba säger man s<klzduhjcawkesyutrhflkvjxhdo och sen ba vad tycker du om den frågan frun liksom som om det våra en vanlig fråga haha
måste sova nu la mig typ jätte sent i går och börjar tidigt imorn
<3 saknar dig
jaaaaaaaaaa meeed
hejdå
jag saknar mig själv
jaaaaaa va bra
haha
hejdå <3 :)=
hejdå hurikel på dikel bästaväään <3
<3 <3 <3 <3 <3
Ja så chattar vi typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!