Fanny leker vädertant ;P

Det är -1 °C i Stockholm! Det är samma på vissa ställen och -2° C på andra!
Som ni vet så kom ju snön för några dagar sedan och INGEN förutom några tyckte ju så värst mycket om det! :S
Men som tur var så smälte snön ( :D ) men sen så kom den RIKTIGA höstkylan. Haha, idag på busshållsplatsen trodde jag att alla som stod och vänta på bussen stod och rökte innan jag kom på att det faktiskt var kylan som gjorde att det kom rök ur munnen ^^
Vissa har varit, vissa håller på att bli och vissa är förkylda just nu. Vet inte om det är p.g.a trötthet eller nåt liknande men det känns som om jag också håller på att bli förkyld. Några av mina kompisar är det och vissa har blivit så förkylda att de har gått omkring och låtit som åsnor xD (Vill inte vara taskig men det är ju så man låter när man är hes eller förkyld ;))
Japp... snart kommer väl den riktiga snön. Vinter-kylan är bättre än höst-kylan för på vintern så finns det ju snö ju och det är mycket mysigare än frostigt gräs :S

Och HÖRNI imorrn blir det 4° C, bra va? :D Inte lika kallt. Och på onsdag blir det 7° C men det kommer regna mycket :(! Aja.... bättre än -1° C ;)
'
En vacker bild som jag hittade på vår fina stad Stockholm! Hittade ingen höstbild så det fick bli den här underbara sommar-bilden :P
Gud va jag saknar sommaren :(
BUHUHUHUHUHUHUHUHUUUHU ;(

Kommentarer
Postat av: ellinor :)

du har fått bort rutorna runt löven nu!

ska till dig på fredag !!!!!!! <3

2010-10-26 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!