Imorgon Imorgon Imorgon

Imorgon Imorgon Imorgon
är det Internationella Kramdagen då man ska krama alla man känner som man träffar! Kommer krama alla i klassen samt alla i familjen och om jag träffar någon annan jag känner!

Internationella Kramdagen (IK) är ett evenemang på Facebook som jag hittade. Faktiskt så satt jag och funderade
på att hitta på en dag som hette Internationella Kramdagen som skulle vara just imorgon och sen gick jag
in på fb och såg att det skulle redan vara ett sånt evenemang imorgon. Haha! Det tycker jag är fett creepy!
Sofies och min konversation om IK
Idag
imorn e det internationella kramdagen!!:D <3
eller hur??
japp haha :D <3
:)
kul!! :D
då ska vi krama ALLA i klassen (även killarna haha) ^^ <3
ja det gör vi!! :D
<3 <3 <32
<3 *
:D det blir kul :D :D :D :D <3 <3 <3
:D :D ja!!
<3
ska due krama nån mer??
<3
:D
16:59
aah familjen och om jag träffar någon kompis :) dd? <3 <3
samma ;)
<3
och om det e nånmer som man känner för.... ;) <3
haha aah :) <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!