Jag har aldrig...

  • ...HÖRT EN KILLE SOM ÄR I MÅLBROTTET
Då menar jag såklart att jag aldrig hört någon som jag själv känner eller själv pratat med som är i målbrottet. Jag har ju hört i filmer eller tv-serier. Jag är glad att tjejer inte har så för det är ju rätt pinsamt att gå runt och låta som en åsna... Fast i för sig vi tjejer har ju andra problem :P Men alla de killar jag känner har antingen redan kommit in i målbrottet eller inte, eller så är de snart påväg att göra det.
  • ...GÅTT EN HEL DAG UTAN ATT SKRIVA NÅGOT
Jag är beroende av att skriva. Ni kanske tycker det verkar konstigt, men jag kan bara inte låta bli ibland. Nu pratar jag inte om bloggen utan utanför bloggen, och inte på facebook heller. Japp, det är typ som vissa är beroende av att röka, fast en penna är bättre en än cigarett ;)
  • ...GILLAT MINA ARMAR
Kanske låter lite knäppt men jag gillar verkligen inte mina armar. Om man jämför mina armar med mina ben så är det en stor skillnad, tycker jag. Det sticker ut liksom som en knöl på min arm, typ ett ben, som är så äckligt att titta på!
  • ... ÄTIT SUSHI
Och ni som älskar sushi blir ni naturligtvis förvånade och tänker: " Vafan, har hon inte ätit sushi? Sushi är ju det godaste som finns! :mad: Hon är ju konstig... " Men ja, sushi ser inte så värst gott ut. Dessutom har jag och min kusin skrivit en sång som handlar om att vi inte gillar sushi ^^

Japp! Här är lite saker som jag aldrig gjort! Det finns fler men jag vill inte säga alla :)

Kommentarer
Postat av: alice

Nej jag har inte heller ätit sushi. Men jag tror inte att rå fisk är så gott... (:

2010-10-19 @ 21:24:43
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!