Jag har tänkt... som alltid :)

Jag tycker att jag har förändrats jättemycket sen förra året... eller inte bara jag; ALLTING har ändrats sen förra året. Både bra saker och dåliga... de dåliga vill jag hålla för mig själv :S men en bra kan jag dela med mig! :D

Jag har ändrat stil totalt! Jag hade helt annorlunda kläder och allting. Jag såg faktiskt ut som värsta tönten tycker jag :P ! Ska visa er:
Mitt fula skolfoto från förra året. Titta extra noga på mitt hårt och de fula kläderna som jag har på mig på bilden!

Och så tar ni nu en titt på ett kort från i år:
Inte världens finaste bild på mig men hoppas ni fattar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!