Shopping med kussisen :)


Ellinor är sur för att hon inte hittade något snyggt på TopShop :)
(Lägger ni märke till att det står tops i bakgrunden? Haha såna man rensar öronen med!)
Jag som "posar" på kaféet.
Ellinor jätteglad för att hon köpt en snygg tröja :D
Ellinor är glad... kanske mer än glad? :question:
Jag med dricka i munnen och försöker hålla mig för skratt, men läsken åker ut genom näsborrarna.... :blush:
Kexig kusin ;P !
Jag är inte ledsen och jag försöker inte se cool ut så ni vet...
Kexig kusin :question: eller.... ?
Modeller ;)
Min nya, fina tröja från JC :D
Ellinor tänkte putta undan mig så jag skrattade och sen räckte jag ut tungan ;) HAHHAHAHHAHAHHAHAHA!
fiiiin vaaaa? -.-
Fiiiin vaaaaa? -.-

Kommentarer
Postat av: Jennie:D

Hej!



Super fin blogg!

Jag har en tävling på gång på min blogg..;)

Delta gärna!



Kram..:D!

2010-10-30 @ 16:32:50
URL: http://pennieofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!