"Tu aimes les mathématiques?" "Non, Je déteste les mathématiques!!"

Ja, jag hatar verkligen matte!! Vet inte om jag skrev rätt i rubriken men ni fattar säkert vad det
står, "Gillar du mattematik?" "Nej, jag hatar mattematik!"
Och varför ... hm jo kanske för att jag fick G på matteprovet och
jag är inte nöööjd :P
har alltid tyckt att matte varit enkelt och jag går i den bästa gruppen typ, men ändå
får jag alltid samma j**** betyg!!
Tyckte att testet var rätt enkelt och jag hoppades på ett VG för högre kunde man
inte få, men neeeeeeeej!!
Så mathématiques sucks!!
Pratade lite med "Frank" om det här och han svarade:
Men jag har försökt tusen gånger, Frank! Hade typ tre test förra året och
fick G på alla tre!!
Frank kanske har rätt..... men vad vet han han är ju en gammal man som inte ens lever längre!
Aja... nu ska jag inte tänka mer på matteprovet, nu ska jag ha en härlig fredag! :D
♥PoK♥ //Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej. haha vafan du skrämmer mig med den där maskinen

2010-10-11 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!