Varför Torsdagar är så bra!

Jo, på torsdagar så börjar vi med SO 8:30! Jag gillar egentligen inte SO men på torsdagar verkar den alltid lite rolig och den går jättefort.
Sen har vi engelska 9:40 som också är ganska roligt och den lektionen går fort också.
Sen har vi svenska 10:50, och jag gillar svenska ganska mycket så det är bra!
Sen 11:50 slutar svenskan och vi har rast till 12:25 då vi äter lunch!
På rasten så var jag med Caroline och Kajsa och vi "förföljde" Sherwin och Alexander och Kajsa tog Alex mössa xD! Och så tittade vi på när Axel K, Marc och någon annan som jag inte kommer ihåg vem det var, hoppade och gjorde "tricks" utanför matsalen. Kajsa och jag tyckte att de långsamt gjorde självmord eftersom de såg som de ville göra illa sig xD
Efter det hade vi Science Lab 13:10 och sen gick vi hem!
Bra dag va? :D Haha tycker jag i alla fall :P
Ja och snart har jag scouter, blä....
Hahaahahhahahha!
Damp....
GLÖM INTE ATT LÄSA ALICE BLOGG OCKSÅ!
♥PoK!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!