Vecka 42 - Klagomål: Matte är :thumbdown:

Matte är ibland jättesvårt och ibland jättelätt. Nu i mitt fall så är det jättesvårt, och det är då fractions (bråk) som jag pratar om. Jag fattar inte ett skit och pappa satt med mig i nästan två timmar för att förklara hur jag skulle göra på matteläxan :S Och det känns som jag är dåligast på matte i hela världen! Till och med de i den lättaste gruppen förstår! Piss!!! :mad:

Vet inte om jag orkar gå till scouterna idag! Vi ska vara ute idag och det är, som Alice brukar säga: SWININFLUENSAKALLT ute och jag kommer nog bli förkyld! Dessutom ska mamma hjälpa mig att förstå matten och allting!

Ja.... matte är inte direkt ett ämne som jag är bra på och jag förstår fortfarande inte varför jag går i den svåraste gruppen om jag nu suger? Jag kommer nog få IG på nästa matteprov och då kanske jag får flytta ner. Det kanske är lite bättre där??


Haha jag som hoppar på en mattebok, fast kanske om typ 60-70 år men ändå... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!