Vecka 41 - Klagomål: Kärlek gör ont!

Jag har tänkt på varför det måste göra ont när man är kär? Jag menar inte om man är ihop med personen för då är man ju såklart glad. Men om man inte är det och personen inte har en aning om det, ja, då gör det ont som fan! Det känns som någon kör i en kniv i hjärtat på en och det är ju kanske inte världens mysigaste känsla?
Det här händer mig ganska ofta, eller varje gång jag blir kär så ska det bli sådär olyckligt kär såklart. Man mår ju bara dåligt och man måste bara titta på den personen hela tiden :love: Det blir ju misstänksamt också? 

Ibland är kärleken härlig och då gör det inte ont. Så vill jag känna eftersom jag vet att den personen aldrig kommer gilla mig på det sättet som jag gillar den.
Ibland kan man ju också försöka ändra på den situationen. Man kan berätta för den hur man känner. Och även om den personen kanske säger att den bara vill vara vänner så har man ju ändå fått berätta alla sina känslor. Kanske händer det att denna personen känner likadant? Men det är inte alltid som det händer...

Ja, ibland suger kärlek! Men man får väl leva med det. Och jag försöker verkligen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!