Yes!! :D

Jag fick 41, 5 av 45 på franska-provet och jag är stolt över mig själv!
Fast det var inte så svårt, och jag får se på fredag vad det var som jag hade fel på :o
Pratade lite med Frank förresten om mitt resultat och såhär gick våran konversation...
Hej Frank! Vettu vad? Jag fick 41,5 av 45 på franska-provet! Bra va?
Varför är du glad för det, franska är inte så svårt när man väl fattar! Till exempel om ett s är i slutet av ordet
så hörs det inte och om två ord som kommer efter varandra båda slutar på en vokal så sätter man ihop dem
som Je (jag) ai (har) de slutar ju båda på en vokal och då sätter man ihop dem så det bli J'ai!
Ha en bra Onsdag!
♥PoK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!