Läste i Svenska Dagbladet..

Läste där att de ska försöka få bort SD eller något sånt!
De ska iaf försöka minska Sverigedemokrater.. ja!
Läs tidningen så förstår ni vad jag menar.
Jag vill inte iaf att Sverigedemokraterna ska ändra på någonting!
Ingen av de andra partierna vill ju ens ha sd med i riksdagen!
De får iaf INTE ta bort alla invandrare och de som är bruna..
VERKLIGEN INTE! JAG KÄNNER JU FOLK SOM E DE :(
Fast jag tror nog inte att det kommer hända..
Jaja!
De är ju inte ensamma om att styra sverige så de kan inte bara
bestämma något ändå :P
HATA SD! BLÄÄÄ PÅ DEM! :D
Typ partiledaren...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!