SVAREN TILL FRÅGESTUND #1


Texten emellan blev lite cp men aja.. :)
och själva inlägget blev också lite fel..

Tilde om FRÅGESTUND!:
1. favorit mat?
2. favorit färg?
3. Har du pojkvän?
4.bästa kompisar?
5. vad har du för mobil?

Hehe inte så bra då men kram!
IP: 83.183.30.31













Svar:
1. Pizza tror jag :)
2. blå elr röd.. både och tror jag
3. Nej
4. Min kusin och ngra i min klass 
5. En Sony Ericsson walkman, rosa

kram på dig med !

ellinor om FRÅGESTUND!:
du vet att du sitter i bh va?! <3 hihihihohohohahahahehehe
IP: 81.235.228.80

Svar: Ja det vet jag men det är väl inte så farligt? <3 det är ju det under
som ingen ska se ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!