Varför??

En sak jag inte gillar är hur tjejer delar upp sig i grupper medan
killar är alla tillsammans och är med olika nästan varje dag!
Varför kan inte tjejer vara så också?!
Det känns liksom som att man måste välja grupp eller någonting
och det kanske inte är så kul...??
Så ibland önskar jag kanske att jag var en kille faktiskt..
fast.. nej! tjejer är bäst! men ändå att tjejer var som killar och
så..
Tjejer snackar oftast mycket skit om varandra och viskar om
någon och sånt. Killar kanske också gör så ibland men inte lika
mycket! :P
Någon som håller med mig om detta?? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!