I mitt skåp - Smink

Jag gör det inte för att skryta eller något, jag tänkte bara visa om ni ville se :)
Jag använder den översta i skolan ibland, de andra är för glänsiga, och är jättefina att ha när man ska vara
riktigt fin! Rekommenderar den i mitten ;)
Luktar jättegott! Använder den till höger i skolan varje dag. De gör läpparna mjuka och lena.
Om man har korta ögonfransar, som jag, så är den här skitbra! Den gör så att ögonfransarna ser mycket längre ut.
Den här har jag i skolan, men        Inte vattentät så om den kommer  Ger bra volym, men är
den gör klumpar så jag                  i kontakt med vatten börjar den    tjock och kan också göra
måste vara försiktig. Annars ;) rinna. Fick den från en tidning.  klumpar men den är skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!