I'm back (on track)

Hejsan svejsan!
Jag åkte två dagar efter alla andra så jag kom hem vid fyra ungefär, och jag kom fram till centralen vid tre.
Fem timmar på tåg, inte roligt. Alltså så satt jag på tåget från tio till tre.
Lite tråkig information.

Har faktiskt inte tagit några bilder i Göteborg (silly me) så.... rätt så tråkigt inlägg.
Men jag ville bara informera er om att jag är tillbaks!
The weather is amaaaaaaaazing.
Jag just nu. Jag ser ju heeeelt ceeeepad ut men vet ni vad?
I don't care.... cause I like being weird. Being weird's good, being weird's fuuuuuun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!