Operation Dagsverke

Jag ska nog göra mer, men idag så åkte jag till det nya huset och jag skulle lägga ut, eeehm.... ja, "papper" på golvet i mitt rum för vi ska måla om där. Just nu är ena väggen grädd-vit och den andra blå.
Vi ska måla hela rummet ljus-beige, typ.
Lilla jag påväg till huset!
Klart! Glad flicka!
Det såg inte så jobbigt ut, men det var faktiskt rätt så jobbigt! Mina ben var helt slimiga efteråt och jag ramlade nästan nerför trappan.
Haha, svagis? ^^

Alla ni som hade O.D, vad gjorde ni?

Kommentarer
Postat av: moa

sv: åh taack1 :D

2011-04-06 @ 15:16:18
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!