Pollenallergi.....

Jahapp, nu så börjar min pollenallergi då.... Mysigt!!
Man går runt och känner sig förkyld, trött, ont i huvudet, ont i kroppen. Och snart så kommer det klia som in i helvete!
Jag önskar att man kunde få stanna hemma när man hade pollenallergi.
Jag kan inte koncentrera mig på lektionerna och jag mår bara så dåligt!
But on the bright side, alla tycker synd om mig. ^^ Det är väl alltid kul.... :P
Någon annan än jag som har pollenallergi??
Jag orkade verkligen inte ta på mig något annat idag..... men vem gör det när man inte mår bra? Det var mysigt också. Mysigt = bra

Kommentarer
Postat av: alice

åh, stackare! Jag har inte det men det verkar jätte jobbigt! Btw, jag tycker jätte mycket om bakgrunden,coolt mönster, jätte fin helt enkelt!

2011-04-08 @ 19:22:42
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!