Städat klart rummet nyss

Japp, jag bestämde att nä nu måste jag väl ändå ta o städa mitt rum? Såg ju ut som en svinstia (som mamma säger)
Jag tyckte det var jätteskönt att få ordning på mitt rum. Men vi ska ju flytta snart så då åker allting ner i lådor och jag får göra om allting igen.... Men man kan ju njuta av det så länge det varar, ellerhur? ;)
Jag har dessutom (som ni ser på bilden ovan) rensat ut en hylla och gjort en liten Bieber-hylla där jag lägger alla mina JB-prylar!
Just nu har jag bara 3D-glasögonen jag hade på mig när jag såg hans film, och biobiljetten, och Kultur-tidningen där han var på omslaget. En dag ska ni se att det kommer sitta en autograf och en bild på han och mig på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!