Tips!

Jag ville bara säga en sak!
Jag skulle uppskatta om ni kunde "slänga in" en kommentar varje gång ni går in på min blogg.
Till exempel så kan ni svara på en fråga som jag ställer angående bloggen eller så, eller om jag ber om er åsikt, eller om ni tycker något är fint.
Jag brukar kommentera varje gång jag går in på en blogg för att vara snäll och säga vad jag tycker om saken de skriver om.

Just sayin'!
Dessutom så får ju jag länken till er blogg om ni kommenterar.
Vem vet?
Jag kanske gillar den och följer den?
Ett tips. Om du kommenterar så kommer folk gå in på din blogg och då får du fler läsare.
Det vill du väl ha, va?
Du kan inte förvänta dig att folk ska kommentera din blogg om du inte kommenterar andras.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Peace out!!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack så mycket :D allt bra med dig? :)

2011-04-06 @ 23:09:41
URL: http://olindao.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu är jag snäll och kommenterar lite här :D <3

2011-04-08 @ 17:06:29
URL: http://emelieejohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!