Veckans hiss och diss

Solen, åååååh, den underbara solen! Är så glad att den värmer upp vår jord. Utan solen skulle vi inte kunna leva, vi skulle frysa, och inte kunna sola och få fin färg (omg!!)
Så HISS för solen! :D

Nee usch och fy och blääääää! Varför uppfann man de här? Äckliga, man kan få cancer, och så är de så jävla beroende (tydligen i don't know) så att man inte kan sluta med det, och man får rynkor tidigare, vem vill ha det?Dessutom så luktar man skit efter man har rökt, och ärligt talat; Vem, VEM vill lukta skit???
De som röker är säkert väldigt deprimerade och har det svårt i livet, eller så är de bara helt puckade i huvudet. Säger bara vad jag tycker... :P
Vissa i min ålder som gör det tycker nog att de är sååååå coola för att de röker när man inte ens får! Jag tänker absolut aldrig göra det, eller jag kommer ju testa någon gång, men aldrig någonsin göra det liksom dagligen. Jag är bara tretton och får inte ens röka. Vad händer om mamma och pappa får reda på det? Usch usch usch.
STOR OCH FET DISS för cigaretter som förstör vår värld!!!!

Dessutom så är den jävligt ful ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!