-

Hur får man tillbaka någonting man förlorat?
Jag vet inte
Man säger ju att man inte vet vad man har förrän det är borta
Och så är det
Jag visste inte riktigt vad jag hade och jag brydde mig inte om det heller
Jag tog aldrig chansen
Och jag ångrar det så
Nu är jag någon helt annan
Jag har tydligen förändrats
Men det är inte mitt fel
Någon annan står i ljuset och jag står i mörkret
Jag vet inte hur jag ska göra eller hur jag ska ändra på allt det här

Kan jag inte få gå tillbaka till 2009 och ställa allting till rätta?

Kommentarer
Postat av: amanda,saga, amanda & gry

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 16:26:45
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: alice

åker du tillbaka till 2009, kommer jag med dig...

2011-02-19 @ 21:30:43
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!