#2 Springa på en äng

Ni vet när man åker på en lång bilresa som t. ex småland eller något söderut så åker man förbi så många fina och stora ängar. Jag har alltid drömt om att få springa runt på den. Tänk dig att springa runt på den DÄR ängen på bilden. Visst skulle inte det vara härligt?! :D
Och skulle det inte vara ännu härligare om man sprang där med sin kille eller sin bästa vän? Gud, det skulle vara som en dröm....
Så fri man skulle känna sig, bara springa och springa och springa! 
Det måste jag DEFINITIVT göra innan jag dör!!
Det kanske jag kan göra när jag gifter mig och sedan springa här med min man, det skulle bara vara så..... AAAAAAA jag vill göra det snart!!!!!!!
♥♥♥♥
Vill inte ni det?????????? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!