Bara för konstigt....

Så.... tydligen så har Lady Gaga opererat in horn i pannan, på kindbenen och på axlarna. Jag tycker inte det ser så värst verkligt ut, det kan ju vara fastklistrat eller vad man nu säger. Hon hade dem på Grammy Awards men några dagar senare så var hon med på en show och då hade hon fortfarande hornen.
Vi pratade om det här på musiken i måndags. Vår lärare sa att det var riktigt men jag tycker ärligt talat att hon har gått lite för långt i såna fall. Hon har ju gjort rätt så många operationer (tydligen) och hon ska dessutom vara en bra förebild. Tänk om det finns folk som är så galna att de också går och opererar in horn....
Fast nej... då vore man bara dum i huvudet. Men som sagt det föds en idiot var femte sekund, eller minut eller vad det nu var, haha! :P

I alla fall på bilden nedan ser de lite konstiga ut. Jag tycker de ser "fastklistrade" ut men Lady Gaga är ju rätt så "crazy" så hon kanske verkligen har opererat in dem??
Sjukt isf, så jävla sjukt
(Ursäkta uttrycket men så är det ju ;))

Kommentarer
Postat av: Sofie B

Okej, jag måste bara säga att hornen på axlarna på den undre bilden ser sjuukt fejkade ut.. Jag vet inte vad hon tänker med ibland tänk om de inte går att ta bort!?!? Och hon ångrar sig??

Aja :) <3

2011-02-24 @ 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!