D:

Jag drömde om en svart häst inatt. Många av er kanske tycker att det inte är något speciellt med det, men jag tycker det. Jag tyder ju drömmar som ni vet och det funkar faktiskt och allting brukar stämma.
Om ni också vill testa gå in HÄR!!! eller HÄR!!!
I alla fall. Enligt en av dem så betyder det att jag kommer få reda på ett dödsfall. En annan säger att drömma om hästar förebådar tur.
Sedan så drömde jag om skratt för någon kittlade mig. Om jag skrattar så väntar oftast tårar, men jag hörde en kompis skratta också och det betyder kärlek.
Sen så åt jag mat och då får jag se upp för materiell förölust (typ "verklig" förlorande/mistande)....
Och jag köpte maten också och då kommer jag snart få anledning att fria, vilket jag inte tror är rätt :P

Men jag undrar nu om jag kommer förlora/mista någon, och ha tur i kärlek eller någonting.....
Jag fattar inte...

Jag är confused... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!