De mest underbara sakerna i världen

  • Att sitta på en klippa och titta på solnedgången, medans man grillar korv och dricker saft
    Det gjorde jag på ett scoutläger och det var jättemysigt
  • Att få lägga sig i sin säng efter en lång dag då man är jättetrött och fryser
  • Att få höra att någon som tycker man är söt
  • Att kramas
    Jag ÄLSKAR KRAMAR, och jag borde ha en tröja som det står KRAMA MIG på. Jag kanske kan göra ett tryck på någon tröja haha :) (Jättegullig bild nedan ^^)
  • Att ligga och gosa med någon, typ mamma, pappa eller någon :)
  • Att få någon att le eller skratta
    Ibland händer det och det är skönt att veta att man kan få någon att le eller skratta och att det betyder att man är omtyckt :)
  • Hästar!
    Jag svär; att sitta på en häst och krama en häst och känna lukten av en häst är bara BÄST!! Hästar luktar så gott och är så gulliga! Deras ögon är så fina så man bara dööör!! (Och de är INTE bäst på tallriken -.-)
  • Höra att någon finns där för en
    Om man har problem eller är ledsen så är det alltid skönt när ens vänner säger att de finns där för en och att man kan prata med dem om man är ledsen :)

    Japp, några av de mest underbara saker i världen, From my point of view. 
    Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: alicen

Jag håller klart med om kram grejjen! Kramar är bara bäääst! Jag har åxå tänkt på att trycka en egen tröja där det står 'can I have a hug?' eller nått :)

2011-02-08 @ 18:31:34
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!