FÖRÄNDRING FÖRÄNDRING FÖRÄNDRING

Bra va?? 
Jag tror att killarna inte gillade Justin förut för att han bara sjöng om tjejer och för att alla tyckte att han lät som en tjej, men nu så har hans röst blivit MYCKET mörkare och den som tycker att han låter som en tjej är bara puckad :S
Och nu sjunger han inte bara om tjejer längre och han har en liten annan stil, och det tycker jag är bra!
Och han kommer bli stor, okej???
Och även om ni inte gillar honom så måste ni bara gå och se filmen. Jag lovar dig, du kommer ändra uppfattning.
Hej, varför inte gå och se den med mig?? Jag och Kajsa tänkte samla ihop nästan alla i klassen för att gå och se den, HÄNG MED OSS DÅ!!! (om du går i 7D alltså)

FÖRESTEN SÅ SKREV JUSTIN WON'T STOP HEEEELT SJÄLV (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!