Inget idag....

Ja, idag fick vi gå hem på matten. Det är ju snöstorm och nästan inga lärare kom till skolan, de flesta av eleverna kom inte heller. Men iaf, vi fick gå hem. Jag hade glömt min mobil hemma, och alla bussar i hela länen var typ inställda pga halka, så jag fick ringa mamma med min kompis mobil och hon sa att hon skulle komma och hämta mig i vällingby, så jag åkte till Vällingby. Där gick jag runt tre varv runt en stor byggnad och sedan satte jag mig på ett kafé vid Åhlens och "filosoferade" i en halvtimme och sedan kom mamma och vi åkte hem. Hon jobbade hemma resten av dagen och jag vilade i 45 min för jag mår inte bra..... jag tror att jag håller på att bli sjuk, och nu mot helgen också.... det var ju SUPERBRA!!

Iaf jag har inget att skriva om så PEACE OUT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!