Kan ni fejk-le??

Jag kan inte fejk-le! Jag menar; om jag inte är glad så ler inte jag. Om jag är i skolan och är bland folk och så så kanske jag måste försöka le men det blir bara så fejk. Och likaså på bilder. Om jag är sur så ler inte jag sådär stort för jag ser bara knäpp ut. 
Men om jag verkligen är glad så ler jag ju såklart.
Så man kan se om jag verkligen är glad eller ledsen för det går bara inte att fejka det. 

Vissa kan ju. Det skulle jag också vilja kunna göra... om man är kändis (inte för att jag kmr bli men som exemel) då vill ju folk ta bilder med en och paparazzis förföljer en, inte här i sverige för här har jag aldrig sett en kändis gå på stan med massa paparazzis efter sig men aja, och då måste man ju se glad ut. Tänk om man ser ut som värsta arga och sura tanten på ett foto då? Stackars dem som man tar fotot med som sedan ska sätta upp det på väggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!