Lady Gaga

Lady Gaga är jättekänd och hon hade mest följare på twitter förut. Nu har (tror jag) Justin Bieber och någon annan kille gått om henne. Aja..... ja hon är jättekänd och så och jag gillar hennes låtar och hon sjunger bra, men..... jag stör mig väldigt mycket på hennes kläder??
Jag menar.... ibland ser det lätt coolt ut, och hon har inte alltid konstiga kläder, men ibland ser hon bara så himla knäpp ut... jag skulle vilja se vad hon har på sig vardagligt för då går hon väl knappast runt som en.... ja, anka kanske? haha kom inte på något annat :P
Haha titta eminem's min hahaha! xD
Fast det är kanske därför alla gillar henne så mycket (förutom hennes musik såklart), för att hon har en sådan annorlunda stil...... jag vet inte? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!