Vänta lite nu... jag har gjort det här förut?

Jag hatar känslan jag får ibland när jag gör någonting och jag vet att jag har gjort samma sak förut. Det heter déja-vu. Jag fick det imorse när jag satte upp ett hårspänne och lite hår åkte ut ur mitt hårspänne så jag satte fast det igen. Jag fick en konstig känsla av att...... jag har gjort exakt samma sak förut men jag har ingen aning om när, men jag vet att det var i samma hus, framför samma spegel..... creepy??

Och det hände inte för så längesedan i skolan. Jag, Kajsa och Therese skulle leta efter information om en författare så kom vi in på en sida och jag tänkte.... vänta lite nu...... vi har varit inne på den här sidan förut. Så jag sa det och då sa Therese: "Du menar som igår??" och vi hade varit inne på sidan dagen innan i biblioteket. Men det kändes som att det där med att jag känner att vi har varit på samma sida och det som Therese sagt, har hänt förut. Men det har det ju inte för hon kan ju inte ha sagt samma sak två gånger?? Och förresten så handlade sidan om en norsk författare som jag inte hade någon aning om innan. 

Déja-vu är konstigt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!