W-T-F

Okej... som ni flesta vet så gick ju Grammy Awards igår natt..... och Justin Bieber var nominerad för en Grammy för bästa nykomlling eller någonting sånt, kommer inte ihåg. Men i alla fall. Jo, jag tycker ju såklart att han borde vinna, men så fick jag reda på att en tjej som heter Esperanza Spalding som vann, och ingen hade ens någon aning om vem hon var, så hur i helvete kunde hon vinna?? 
Och jag tycker synd om Justin som jobbat så hårt och som verkligen hade hoppats på att vinna en Grammy i år och så vinner en tjej som ingen ens känner till??
Vad är det här för skit?? :mad:

Här är hon som vann....... Har NI någon aning om vem hon är??

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejhej ;)

Har märkt att jag går in på din blogg minst tio gr/per dag.. :S :)



Hon e typ en 14 åring med värsta rösten, och har någon hit-låt nu. Kan länka låten från Youtube senare ;)



/Ha det såå gött :D :D <

/Kajsa

2011-02-14 @ 20:12:47
URL: http://newdayz.blogg.se/
Postat av: Fanny

svar: Ja, men jag och många andra har ingen aning om vem hon är och det är överallt på twitter. haha! Men Justin var bättre -.-



Det är dåligt iaf för jag har aldrig hört låten :P

2011-02-14 @ 20:16:42
URL: http://glittergrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!